miercuri, august 02, 2006

 

My bike

In sfarsit am reusit sa imi iau bicla. Chiar o MTB de care sunt f f f mandru. Dar achizitia ei a fost o corvoada. Cred ca am inceput sa inteleg ce simte o domsoara nehotarata cand doreste sa si cumpere pantofi. Am fost mai rau de atat. :)) Dupa ce m-am documentat zile in sir din toate sursele posibile si la indemana, gen net ( ce ne-am face fara ??? inca am mai citi Informatia ?) sau suna un prieten am fost pregatit sa iau cea mai tare bicla de pe piata. Dar socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ, respectiv magazinu de specialitate. Odata intrat in magazin toate notiunile acumulate peste noapte s-au amestecat brusc in mintea mea, vazand marea de biciclete. Ce-i drept ..... o singura data am mai vazut atatea bicle la un loc. Rau ca e una si nu ai de unde alege, rau ca sunt prea multe si nu stii ce sa alegi.
Dar ca orice achizitie in ziua de azi, totul se face in cadrul bugetului alocat.
Dupa bine meritata ameteala in care am fost prins, intre patron si un angajat al sau, care de fiecare data cand prindea ocazia (lipsa patronului) isi etala cunostintele spunandu-mi de altfel ca patronu nu prea se pricepe. Dupa 10 minute eram varza, total coplesit, in totala ceata ne mai stiind de fapt ce sa imi iau. Salvarea a venit din sfatul ce mi-a poposit in minte: vazut, placut, luat. Bineinteles cu accesoriile de rigoare. De altfel a fost mirific si salvator testul bicicletelor care a fost determinant. Am remarcat ca e foarte amabil personalul de acolo, care mi-a indicat sa dau o tura k lumea, putand sa plec linistit cu tot cu bicla.
Am depasit momentul alegerii, acum accesoriile ..... o mare de accesorii. Vrei bicla ? Pai iti trebuie si : manusi, cotiere, genunchiere, casca (:D), bidon de apa, imbusuri, pompa mica, ia si o camera de rezerva ( bine ca nu .... e roata de rezerva ca la masina :)) ) si lista continua.
Am iesit nauc, dar fericit din magazin. I got ma' bike. Ma' MT bike !!!!
Pe aceasta cale tin sa salut toti bike-rii din tara.

Hai la pedalat !!!

Comments: Trimiteți un comentariu



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?