joi, iulie 13, 2006

 

To BEre or not to BEre (fara alcool)

Prins in invalmasala unui tratament mai lung si toropit de caldura specifica lunii lui cuptor ce alta delectare pot avea cand dau play unui film realizat pe vremea cand nici macar nu eram in faza de proiect decat o bine meritata bere rece ? Dar STOP !!! Fara alcool !!!!
Iata cum dintr-un inflacarat fan Carlsberg am devenit un emotiv descoperitor de bere fara alcool. Am fost surprins sa descopar cate marci de bere fara alcool exista pe piata romaneasca. As putea spune, daca se poate spune intr-o atare situatie, ca spre marea mea incantare ai de unde alege domle'. Simt varietatea marcilor, maltul de provenienta europeana, acidul cum imi ciupeste varful nasului ...... Mai ca simt euro cinciu cum se zbate in spuma de numai doua degete a unei beri Krombacher. A propos ... asta e o noutate.

Pot spune ca un fin cunoscator ce sunt, transformat peste noapte ... ca nu e bere mai buna decat Stela Artois... bere fara alcool evident.

Hai noloc.

P.S. Si totusi exista iubire. And still Carlsberg is probably the best beer in the world ... parerea mea.

Comments: Trimiteți un comentariu



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?