miercuri, iulie 12, 2006

 

No cable .... no murder

De vreo doua zile ma intreb de ce sunt asa linistite serile acasa. Din motive de reconstructie a retelei tv din cartierul unde locuiesc, binevoitor provider-ul mi-a taiat cablul, care din alte motive nedemne de mentionat aici, era legat la stalpul din coltul blocului.... long story de altfel.

Am constatat ca nesperata mea liniste provine din absenta stirilor morbide si dezolante...
Ajuns acasa dupa o zi in care te-a rupt caldura si statul la stopurile din Bucurestie, dau drumul la tv sa vad stirile de seara si spicluiesc de pe un post pe altul: PRO TV - crima cu sange rece - concubinul gelos isi prinde concubina inselandu-l dupa ce au baut cot la cot tot spirtul medicinal din casa si a hacuit-o pe aceasta; TVR 1 - aceleasi inundatii ce par ca nu se mai termina .... de parca s-ar fi strans toata apa din lume in Romania, ce nu au putut fi prevenite de aceiasi oameni iresponsabili (tot nu a scazut Dunarea ???); Antena 1 - aceeasi crima cu sange rece dar cu ceva mai multe detalii, imagini .... picanterii; stirile continua in aceeasi prezentare pe majoritatea posturilor romanesti.

Sunt ingrozit. Pe toate posturile numai stiri care imi dau senzatia ca vine sfarsitul lumii si ar trebui sa reconsider rezerva de provizii si sa ma intreb daca e suficient consolidat adapostul ALA sau a furat constructoru' cand a turnat fundatia.

Si oare mai e nevoie sa imi pun intrebri de ce toti in jurul meu sunt nervosi, de ce intrezaresc sclipiri criminale in ochii vecinului, care in general e un tip ok ? Io cred ca stirile sunt f f negativiste si pesimiste. Ca fuga dupa rating s-a transformat intr-o vanatoare de stiri horror. O prezentare a unei realitati pline de crime din dragoste cu alcool dublu rafinat, de mizeria in care traiesc concetatenii nostri all over the country , in speta mediul rural, a politicienilor care au fost prinsi cu mana pana la cot de cei care pana acum s-au saturat furand etc.
O realitate full of shit.

Time out !!!! De ce nu sunt prezentate si lucruri/evenimente frumoase ? Nu fac televiziunile rating altfel? As vrea sa vad la tv sau sa citesc pe prima pagina a unui ziar de mare tiraj lucruri care sa imi descreteasca fruntea, care sa ma bucure. Oare asta e realitatea noastra ? Alcool din suba si crima ? Politicieni si declaratii de avere ? Hormonica a dat bacul iar Virinel i-a luat Porsche cadou? M-am cam saturat sa aud de bunicutze, octogenare de altfel, violate de pusti de 15 ani ce le-ar putea fi lejer stranepoti.
Cred ca sunt deja mai linistit si bucuros ca nu mai am cablu. Ma gandesc serios daca sa ii chem pe baietii de la cablu sau nu. Sa ma reconectez sau nu. Pentru ca odata reinstalat cablul... televizorul e molipsitor .... Ma uit sau nu el va functiona ca un televizor.

Oare am devenit cu totii pesimisti ? De astfel de stiri avem cu adevarat nevoie ?

I guess ... no cable, no murder !

Comments: Trimiteți un comentariu



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?