vineri, iulie 14, 2006

 

Io si luna plina

De cateva zile ma simt ca o maree sub directa influenta a lunii pline, care are neobrazarea de a se posta exact in dreptul ferestrei mele. Cred ca in seara asta o sa ies la ea si o sa o rog sa se mute si ea la alta fereastra ca m-am cam saturat sa ma tot culc la ora 3 dimineatza. Chiar ma astept sa incep sa urlu la luna .... asa din lipsa de ocupatie la ore tarzii in noapte. Daca voi continua in acest ritm e posibil sa cunosc primul varcolac in viata. Io.

Comments:
Pai da, dar poate vrea sa-ti spuna ceva daca se opreste cu atata insistenta la fereastra ta."Regina noptii"...la fereastra ta, simbolul poeziei,al visului, al fanteziei.Poate ca, prin vapaia ei, vrea sa te transpuna intr-un alt nivel spiritual. Poate ca vrea sa dea stralucire universului tau si sa-ti dezvaluie poezia noptii, "o scara a sufletului catre lumina", cum am citit odata undeva.
 
...Paşi pe nisipul cuvintelor tale valul i-acoperă-n grabă
cu scoici moarte şi sare

Aripa brizei taie liniştea nopţii
peste-ntrebările răsturnate
la celălalt capăt al digului

Tu ai sa taci...
Eu... am sa mint!
ca marea sărată e clipa
se naşte pe sine mereu
.....
 
Trimiteți un comentariu



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?