luni, iulie 10, 2006

 

Blogging

Dupa cum e noul stil, am inceput si eu bloggingul. Am setat pagina, am setat culori (normal si fara conotatii ... culoarea portocalie este prezenta) si acum la treaba.
Sper sa functioneze si sa arate bine. Ma gandeam sa scriu despre fumat. Si depre cat e de nociv.
Multi dintre prieteni si cunoscuti poate vor spune ca m-am tranformat (fortat de imprejurari) in
lup moralist. Adevarul este ca asa cum am avut nevoie de un motiv serios sa ma apuc (cand toti fumeaza in jurul tau .... oricum fumezi si tu pasiv) tot la fel nu am gasit prea usor un motiv sa renunt la fumat.
Nu am sa va impui capul cu bolile provocare de fumat, cu statistici de mortatilitate cauzata de fumat, cu informatii care sunt postate oriunde in jurul nostru, chiar si pe pachetele de tigari, chiar insotesc si reclamele la tigari, ci am sa va spun ca e o otrava care ucide corpul.

Eu am reusit sa ma las si ma simt eliberat. Ar trebui sa incercati si voi.

Am sa atept amuzat comentariile !!!



Dupa ce am fumat

Comments: Trimiteți un comentariu



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?